سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فایل ، مقاله ، پروژه ، تحقیق ، پاورپوینت fileOne
 
قالب وبلاگ

توضیحات:

فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه واحد همسایگی،در حجم 26اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:

در دوران پس از انقلاب صنعتی و انباشته شدن شهرها از جمعیتِ شاغل در بخش صنعتی و توسعه ماشینیزم، دیدگاه های متفاوتی در رابطه با توسعه شهرها و ویژگیهای درونی آنها مطرح شد. نظریه ها و جنبش های اصلاح طلبانه ای برای اصلاح ساختار فضایی شهرها شکل گرفتند که خواستار حذف معضلات و مشکلات شهرها و برگردان آرامش گذشته به آنها بودند. یکی از این نظریات تئوری«واحد همسایگی » بود که توسط «کلارنس پری » مطرح شد. او ابتدا در سال 1926 میلادی طرح مقدماتی «واحدهای خودیار» یا «واحد همسایگی» را منتشر کرد و سپس در سال 1929 گزارش جامع این طرح توسط پری در کمیته طرح منطقه ای نیویورک و حومه منتشر شد.نگرانی پری از عدم بهسازی شرایط کالبدی و اجتماعی مادرشهرهای ایالات متحده، در ربع اول قرن بیستم موجب شد تا طرح واحد همسایگی شکل بگیرد. پری تا حد زیادی تحت تأثیر منطقه بندی ، نحو? واگذاری مسکن و دیگر جنبش های اصلاح طلبانه مطرح در آن زمان در ایالات متحده قرار داشت. طرح وی علائق روز افزون به مشارکتی کردن خدمات شهری را نشان میدهد. گزارش اصلی سال 1929 به صورت بخشی از طرح منطقه ای نیویورک نگاشته شد که رهنمودی برای توسعه حومه های شهری بود. این نظریه که در 90 سال اخیر از پیشروترین نظریات شهرسازی بوده است و توانسته تا حد زیادی در مدیریت شهری، کاهش معضلات اجتماعی و ایجاد هویت در محلات موفق عمل کند. پری بر این باور بود که زندگی گروهی که در فطرت انسان ها نهفته است. برای او مطلوب بوده و پیش نیاز نظم و آموزش اجتماعی است. تا کنون پروژه های بسیاری نیز بر اساس نظریه واحد همسایگی در حومه های نیوجرسی، بوستون، نیویورک و فلوریدا ساخته شده است.
واحد همسایگی به منزله خانه های مسکونی با محیط پیرامونی آن است که در کنار هم یک کل بهم پیوسته را تشکیل می دهند و دارای یک هویت جمعی و محله ای است. این هویت جمعی در واحد همسایگی باعث ایجاد رشد و پویایی جمعی، افزایش ارتباطات اجتماعی و احساس همبستگی اجتماعی می شود.

فهرست مطالب :
مقدمه
واحد همسایگی چیست
شاخصه های مشترک
حمل و نقل خارج از بافت مسکونی
حریم اجتماعی و خصوصی
جمعیت بهینه در واحد همسایگی
مراکز فرهنگی و آموزشی در واحد همسایگی
حدود فیزیکی واحد همسایگی
ارائه خدمات شهری
کاربری های عمده مهم در طرح کلارنس پری(واحد همسایگی)
اثرات اجتماعی و فرهنگی واحد همسایگی
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 26 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول
فایلword آشنایی با ضوابط اجرائیات و بخش های ساختمان
(17صفحه)

خرید فایل

[ سه شنبه 96/8/23 ] [ 5:34 عصر ] [ سامان ] [ نظرات () ]

توضیحات:
پاورپوینت مجتمع مسکونی باغ بهشت،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
سالهاست رشد بی رویه جمعیت و به تبع آن افزایش آپارتمان نشینی موجب نابودی باغات و فضای سبز طبیعی کلان شهر تهران گردیده است.

پروژه مجتمع مسکونی باغ بهشت همانطور که از نامش پیداست در آخرین بازمانده‌های طبیعت بکر تهران قرار دارد که عبور رودخانه درکه از زمین آن موجب رویش هزاران درخت کهنسال گردیده و به همین سبب جهت استفاده از پتانسیل طبیعت زیبا و چشم نواز موجود، 77% از اراضی مجموعه به فضای سبز اختصاص یافته است.
پروژه برج مسکونی باغ بهشت به مساحت حدود 9 هکتار، متعلق به بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) بوده که با سرمایه‌گذاری بانک حکمت ایرانیان در حال ساخت می‌باشد.

این مجتمع شامل 14 بلوک (برج) و هر یک به تعداد 12 طبقه می‌باشد که با مساحت 2766488 متر مربع یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکونی تهران است.

مجتمع مسکونی بزرگ باغ بهشت با بیش از 1025 واحد، در منطقه سعادت آباد تهران واقع است.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تحویل واحدها از سال 1394 آغاز می‌شود. وجود درختان چندین ساله و مناظر زیبای کوه از جمله مواردی است که به زیبایی این مجتمع افزوده است.
و...

فهرست مطالب:
مقدمه
مشخصات کامل برج
موقعیت جغرافیایی
ویژگی های معماری
امکانات و خدمات رفاهی
نقشه جانمایی بلوک‌ها
تصاویر روند ساخت مجتمع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 30 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی(18صفحه)

خرید فایل

[ سه شنبه 96/8/23 ] [ 5:34 عصر ] [ سامان ] [ نظرات () ]

توضیحات:
فایل پاورپوینت معماری یخچالهای کویری ،در حجم 28 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
آثار و بناهای بسیاری در استان یزد نظیر (مساجد، مدارس، آب‌انبارها و حسینیه‌ها) وجود دارد که همواره نظر پژوهشگران را به خود معطوف می‌کند اما بنای یخچال‌های قدیمی، غریب‌ترین عناصر معماری هستند که با ایجاد یخچال‌های برقی تقریبا به بوته فراموشی سپرده شده‌اند. در وجود یخچال‌ها که روزگاری در قلب تابستان‌های داغ و سوزان، خنکای آب گوارا را به درون خانه می‌کشاند، رمز و رازی وجود دارد که حکایت از معجزه فروتنانه خشت خام و دست‌های پرتوان معمار فرزانه‌ای می‌کند تا عشق خدمت به خلق را در شاهکار معماری کویر به عرصه ظهور برساند. در حال حاضر تعداد معدودی از این یخچال‌ها باقی مانده است که در اینجا سعی شده تا به ویژگی‌ معماری و عملکرد خاص آن در ناحیه کویری پرداخته شود.
متاسفانه از پیشینه تاریخی یخچال‌ها تا دوره صفویه اطلاعاتی در دست نیست و تنها دکتر جان فرایر در قرن یازدهم در سفرنامه ایران اشاره می‌کند که «در این زمان ذخیره ساختن یخ‌، رسمی متداول و دیرین سال شمرده می‌شود و امکان آن می‌رود که همراه با مغولان وارد ایران شده است».
همچنین شاردن، دورنمایی از شهر کاشان را در سفرنامه خود به تصویر می‌کشد و یخچال‌های این شهر را در بیرون از قلعه و برج و باروی شهر نشان داده و به معماری یخچال‌ها در اصفهان نیز اشاراتی داشته است.

فهرست مطالب:
مقدمه
پیشینه تاریخی
یخچال در یزد
اقسام یخچالهای کویری
یخچال درمیبد
یخچال در ابرکوه
یخچال موئدی
عناصر تشکیل‌دهنده‌ی یخدان‌ها
ویژگی‌های فنی معماری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 28 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت آبنما(25اسلاید)

خرید فایل

[ سه شنبه 96/8/23 ] [ 5:33 عصر ] [ سامان ] [ نظرات () ]

توضیحات:
فایل پاورپوینت مدیریت و تشکیلات کارگاهی،در حجم 204 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
گانت چارت در اوائل دهه 1900 میلادی :
تاریخچه تکوین بارچارت به دوران جنگ جهانی اول میرسد ؛ جائیکه یک آمریکایی به نام هنری گانت برای نخستین بار بارچارت را برای برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌های موسسه کشتی‌سازی‌اش بکار برد . به پاسداشت این اقدام نام گانت قبل از عنوان بارچارت تداعی کننده این اقدام ارزشمند است . کتاب مرجع مهندسان صنایع اشاره می‌دارد که هنری گانت به کمک ابزار ابداعی خود در خلال جنگ جهانی اول توانست زمان ساخت کشتیهای ترابری خود را به میزان چشم‌گیری کوتاه نماید . امروزه گانت چارت بدلیل ساده و قابل فهم بودن آن , به عنوان روشی جالب و پرطرفدار به شکل وسیعی در دنیا جهت مدیریت زمان پروژه‌ها به کار برده می‌شود . یافته‌های یک پژوهش در میان کاربران نرم افزار برنامه‌ریزی و کنترل پروژه Micro Soft Project نشان داد که هشتاد درصد مدیران پروژه‌ها در دنیا ترجیح می‌دهند‏ برای برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌هایشان از گانت چارت استفاده نمایند .

مدیریت پروژه در دهه 1950 و 1960 میلادی :
تقریبا غالب تکنیک‏ها و روشهای مدیریت پروژه که ما امروزه از آنها استفاده می‏کنیم‏ توسط وزارت دفاع ‏, صنایع نظامی و سازمان هوافضای ایالات متحده در خلال سالهای دهه 1950 و 1960 میلادی ابداع و توسعه یافته‏اند که روشهایی همچون روش Pert , ارزش بدست آمده , مهندسی ارزش و ساختار شکست کار از آن جمله‏اند . صنعت ساختمان نیز در تکوین و توسعه روشهایی همچون روش مسیر بحرانی , روش نمودار پیش‏نیازی , استفاده از نمودار شبکه‏ای و تسطیح منابع یاری رسانده است . در جریان این تحولات , پروژه‌های بسیار بزرگی همچون پروژه فضایی آپولو و یا ساخت نیروگاههای اتمی در این دوران اجرایی گردیدند .
یکی از نخستین کاربردهای علمی و مدرن مدیریت پروژه در ساخت اولین زیردریایی هسته‌ای در دهه 1950 در آمریکا صورت گرفت ؛ دریاسالاری بنام. Hyman Rickover مدیر پروژه این طرح ، برای اولین بار جهت هماهنگ کردن صدها پیمانکار ، هزاران منبع و اطمینان از اجرای به موقع پروژه ، روشی جدید که امروزه با نام Pert شناخته می‌شود ، ابداع نمود . هرچند بدون وجود کامپیوتر عملیات دستی محاسبه مسیر بحرانی بسیار دشوار بود اما کمک بسیار زیاد این روش و اجرای موفقیت‌آمیز پروژه مذکور موجب شد تا همگان به اهمیت علم جدید پی برند . سالیان پس از آن ، این تکنیک در پروژه‌های ساخت فضاپیماها و دیگر پروژه‌های نظامی و غیر آن ، بارها و بارها استفاده شد .
و...


فهرست مطالب:
گانت چارت در اوائل دهه 1900 میلادی
مدیریت پروژه در دهه 1950 و 1960 میلادی
پروژه چیست ؟‌ مدیریت و کنترل پروژه به چه معناست ؟
حوزه‌های دانش مدیریت پروژه کدامند ؟
مدیریت
پروژه
و...


این فایل با فرمت پاورپوینت در 204 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ایمنی در کارگاه(25 اسلاید)

خرید فایل

[ سه شنبه 96/8/23 ] [ 5:32 عصر ] [ سامان ] [ نظرات () ]

توضیحات:
فایل پاورپوینت ایمنی درعملیات ساختمانی،در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
کارگاههای ساختمانی و کار ساختمان سازی از نظر تنوع فعالیتها و خطرات زیادی که در آن وجود دارد از کارهای خطرناک محسوب شده و همه ساله حوادث زیادی را در اینگونه فعالیتها شاهد هستیم. نوع حوادثی که در کارگاههای ساختمانی بوقوع می پیوندد معمولا شدید و در برخی از موارد منجر به فوت می باشد.
عملیات مختلفی در فعالیتهای ساختمانی انجام می شود که شامل :
کار با ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی و راهسازی
کار با داربستها
کار با نردبانها
تخریب و گود برداری
بتن ریزی
جوشکاری
کار در ارتفاع
حفر چاه و تونل
رنگ آمیزی

ایمنی عبارت است از:
الف: حفاظت، سلامت و بهداشت کلیه کارگران و افرادی که به نحوی در محیط کارگاه با عملیات ساختمانی ارتباط دارند.
ب: حفاظت وسلامت و بهداشت کلیه افرادی که در مجاورت یا نزدیکی (تا شعاع مؤثر) کارگاه ساختمانی، عبور و مرور، فعالیت یا زندگی می کنند.
ج: حفا ظت و مراقبت از ابنیه، خودروها، تأسیسات، تجهیزات و نظایر آ ن در داخل یامجاورت کارگاه ساختمانی.
د: حفاظت از محیط زیست در داخل و مجاور کارگاه ساختمانی.
و...

فهرست مطالب:
مقدمه
ایمنی
مقررات عمومی در ایمنی ساختمان
تجهیزات و دستگاههای مورد استفاده در عملیات ساختمان سازی
وسایل، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی
ا?من? در حمل و نقل مصالح
ایمنی در عملیات خاکی
ایمنی قالب بندی
ایمنی داربستها
مهمترین خطرات مربوط به داربستها
ایمنی نردبان
ایمنی در عملیات تخریب و گود برداری
ایمنی و حفاظت ضمن تخریب
مقررات متفرقه
سوالات مربوطه و پاسخ
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 45 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ایمنی در کارگاه(25 اسلاید)

خرید فایل

[ سه شنبه 96/8/23 ] [ 5:31 عصر ] [ سامان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 60
کل بازدیدها: 217605