سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فایل ، مقاله ، پروژه ، تحقیق ، پاورپوینت fileOne
 
قالب وبلاگ

تحقیق درباره طریقه کار با نرم افزار اورکد



انواع تحلیل ها در orcad 9.2
1)تحلیل bios point هدف بدست آوردن کمیت های ولتاژ و جریان المان های مختلف مدار
2)تحلیل time domine تحلیل کمیت های مختلف نسبت به متغیر زمان
3)تحلیل dc sweep تحلیل کمیت های الکتریکی نسبت به یکدیگر به طوری که محور افقی متغیر زمان و فرکانس نباشد. مانند منحنی مشخصه دیود و ترانزیستور و ..
4)تحلیل ac sweep تحلیل کمیت های مختلف نسبت به فرکانس مانند پاسخ فرکانسی فیلترها.
نکته ها :
* برای رسم کمیت های مشابه سلف باید برای آنها مقاومت داخلی تعریف نماییم برای این کار باید مقاومت مورد نظر را با آن سری کنیم.
* برای سلف یک مقاومت خیلی کوچک سری و برای خازن یک مقاومت خیلی بالا موازی می کنیم.
* اگر مدار بزرگ بود و مقاومت های زیاد داشت دیگر نیازی به مقاومت سری برای سلف و موازی برای خازن نیست.
* در orcad قطبی که جریان وارد می شود + در نظر گرفته می شود.

خرید فایل

[ چهارشنبه 95/6/31 ] [ 1:57 صبح ] [ سامان ] [ نظرات () ]

مقاله ترانزیستور اثر میدانی



فصل اول
مشخصات JFET
1ـ1 مقدمه
ترانزیستور اثر میدانی (یا به اختصار FET) قطعه‌ای سه پایانه است که در موارد بسیاری بکار می‌رود و در مقیاس وسیعی با ترانزیستور BJT رقابت می‌کند. اگرچه اختلافات مهمی بین این دو نوع قطعه وجود دارد اما تشابه بسیاری نیز بین آنها وجود دارد که در بخشهای بعد به آن اشاره خواهد شد.
اختلاف نخست بین او دو نوع ترانزیستور در آن است که ترانزیستور BJT همانگونه که در شکل (الف 1ـ1) نشان داده شد یک قطعه کنترل جریان است، در حالیکه ترانزیستور JFET همانگونه که در شکل (ب 1ـ1) دیده می‌شود یک قطعه کنترل ولتاژ است. به بیان دیگر، جریان IC در شکل (الف 1ـ1) تابع مستقیم مقدار IB است. در FET جریان I تابعی از ولتاژ VGS است که مطابق شکل (ب 1ـ1) به ورودی مدار اعمال می‌شود. در هر حالت جریان مدار خروجی با یک پارامتر ورودی کنترل می‌شود. در یک حالت بوسیله جریان و در دیگری بوسیله ولتاژ اعمال شده.

خرید فایل

[ چهارشنبه 95/6/31 ] [ 1:57 صبح ] [ سامان ] [ نظرات () ]

مقاله تابلوهای تبلیغاتی



سوئیچر دوربین جدید

پیشرواجرای سیستمهای پیشرفته حفاظتی تلویزیونی (مداربسته)وارسال تصاویرودیتا ازطریق فیبرنوری – کابلهای فلزی – بصورت بی سیم وشبکهکامپیوترواینترنتی درایران باسابقه فعالیت اجرای پروژه های سیستمهای مراقبتیبادانش فنی روزجهان درمراکزمهم صنعتی وتجاری واجتماعی وامنیتی وحساس کشور, خدماتپیشرفته تخصصی خودراطبق آخرین استانداردهای جهانی وبااستفاده ازپیشرفته ترینتکنولوژی روز این صنعتبه متقاضیانباشرایط ذیل ارائه مینماید

در شهر تهران علاوه بر آلودگی هوا آلودگیهای بصری هم مردم را اذیت می کند ولی مردم خودشان متوجه نیستد و نمی دانند که آلودگیهای بصری هم میتواند پیش زمینه اختلالات حسی وعاطفی و تصویری آنها باشد.

منظور از آلودگی بصری همان ناهماهنگی تصویری و محیطی اطراف ماست.
الان که تبلیغات هم گسترش پیدا کرده تنوع تابلوها و آگهی های تجاری در سطح شهر مردم را با موجی از ابهامات روبرو کرده که اینها میتواند با یک سیستم منضبط و علمی راهگشای بسیاری از مشکلات شهری باشد و چهره زیبایی مخصوصا به فضای فرهنگی و اصیل شهرها بدهد که در این بین نقش طراحان محیطی و گرافیستها بسیار حائز اهمیت است.

خرید فایل

[ چهارشنبه 95/6/31 ] [ 1:56 صبح ] [ سامان ] [ نظرات () ]

مقاله پیش‌بینی تکنولوژی‌های نگهداری و تعمیرات

پیش‌بینی تکنولوژی‌های نگهداری و تعمیرات

تکمیل تکنولوژیهای کنترل وضعیت ـ مثل کنترل تغییرات و تجزیة روغن ماشین ـ روند بهبودی و تکنولوژیهای جدید بوجود آمدند. در اضافه، آنها باهم در ارتباطند توسط سیستم نرم‌افزاری پر انرژی که کنترل می‌کند دِتا را. توسط رابرت سُوَن کَمپ1
مدتهای مدیدی بود که تولید‌کنندگان نیروی برق سعی براین داشتند که راهی برای تعمیرات و نگهداری PdM (مدولاسیون تداوم پالس) و همینطور کنترل وضعیت ابزار پیدا کنند. تکنولوژیهای ماهر و پیشرفته با کاهش عیوب دستگاهی و افزایش دستگاههای خُبرة موجود و حذف و رفع تعمیرات غیرضروری که قبلاً وجود داشت، جایگاهی خوب برای خود بوجود آورده‌اند.
حتی اغلب متصدیان تعمیرکار و محافظ به این توافق رسیده‌اند که به ندرت برنامه‌های PdM در ولتاژکامل قراردهندواینکار باید تا اندازه‌ای انجام‌ گیرد به دلیل اینکه قیمت تکنولوژی PdM و سخت‌افزار و نرم‌افزار که وضعیت تجهیزات را کنترل می‌کند بطورمداوم توسط تهیه‌کنندگان بالا می‌رود. مصرف‌کنندگان اغلب از این ابزارهای جدید و ناکامل در وسایل توسعه یافته استفاده می‌کنند. این حقیقتی است برای رشد بیشتر (تکنولوژیهای اولیه PdM):

خرید فایل

[ چهارشنبه 95/6/31 ] [ 1:55 صبح ] [ سامان ] [ نظرات () ]

مقاله پست فشار قوی



فهرست

تعریف پست فشار قوی 1
انواع پست های فشار قوی بر حسب نوع کار 1
تجهیزات پست 6
سویچگیر 7
ترانسفورماتور قدرت 8
ترانس زمین 8
جبران کننده ها 9
تأسیسات جانبی 11
سوئیچگیر 11
باسبار یا شین 11
انواع شین از نظر شکل ظاهری 12
شینه بندی 13
انواع شینه بندی 14
قطع طولی شین بوسیله دیژنکتور 15
شینه بندی چندتایی یا مرکب 15
ایمنی باسبار 22
رنگ آمیزی شین ها 23
کلیدهای فشار قوی 24
قطع کننده یا سکسیونر 25
کلید بار 26
کلید قدرت 26
قطع مدارات مختلف 28
بررسی وصل مدارات مختلف 30
عامل مؤثر در قطع یا برقراری مجدد جرقه 40
انواع خاموش کننده ها 42
کلیدهای فشار قوی 46
کلید قابل قطع زیر بار 51




تعریف پست فشار قوی:
یک‌پست فشار قوی مجموعه ای از تجهیزات می‌باشد که به منظور تغییر سطح ولتاژ با بوجود آوردن امکان تغذیه نقاط مختلف و تقسیم انرژی الکتریکی بین آنها مورد استفاده قرار می گیرد .



خرید فایل

[ چهارشنبه 95/6/31 ] [ 1:54 صبح ] [ سامان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 90
بازدید دیروز: 60
کل بازدیدها: 217658